شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی ستاره جهان سیر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی ستاره جهان سیر

بزرگترین مرکز رزرواسیون هتل در سراسر جهان تلفن: 88520220 - 88744226 - 88744278 - 021
شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی ستاره جهان سیر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی ستاره جهان سیر

بزرگترین مرکز رزرواسیون هتل در سراسر جهان تلفن: 88520220 - 88744226 - 88744278 - 021

هتل گرند حیات دبی Grand Hyatt Dubai

  

Grand Hyatt Dubai 


 
 

هتل: گرند حیات دبی 

تعداد طبقات: ۱۶

تعداد اتاق: ۶۷۴

تعداد آسانسور: ۸

امکانات: استخر، سونا، شاپ، جیم، تنیس ، بوتیک، خدمات مسافرتی، اجاره ماشین 

بیزینس سنتر 

موقعیت: بردبی 

  

 

   

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
نظرات 4 + ارسال نظر
سوگل شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام من به مدت یک هفته در این هتل با مادر،پدر،دخترخاله در این هتل بودم. اتاق ما هم از اتاق هاى معمولى بزرگتر بود و دو تا اتاق بزرگ گرفتیم. واقعاً فوق العاده بود ولى ما یه شب رستوران آمریکایى رفتیم دو میلیون پول غذامون شد غذاى آنچنانى و خوبى هم نداشت !!! ولى اون طبیعتى که داشت و صداى آب و استخر زیباش فوق العاده بود. ولى سال پیش دو هفته به هتل حیات ریجنسى رفتیم. اونجا هم خوب بود مخصوصاً سوپر و پاتیناژ. راستى صبحانه ى گرند حیات فوق العاده بود. پیشنهاد میکنم حتماً برید.

مرضیه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ

سلااااااااااام
خیییییییییییلللییییییییییییی خوشگله
من رفتم
حدود یه هفته اونجا بودم
حدود 7تا 8 تا رستوران داره
حیف عکس از قسمت فضای سبز لابی که رستورانا رو به هم متصل میکنه نداره
اگه بازم برم دبی میرم اونجا
پیشنهاد میکنم شما هم تشریف ببرید
اصن دلتون نمیخواد از هتل بیرون بیایین

الهام شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام
این بی نظیرترین هتلی بوده که تا به امروز رفته بودم

علی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ب.ظ

کسی قیمت نداره شبی چند ؟

قیمت هتل های دبی در ماه های مختلف سال متفاوت است. تابستان ازرون تر و زمستان گرونتر می یاشد. در صورت نیاز لطفا با شماره 88520220 داخلی 1 تماس بگیرید و پس از اعلام تاریخ قیمت را دریافت نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد